• lørdag

  • Delvis skyet
  • 5 °C
  • søndag

  • Lettskyet
  • 10 °C
  • mandag

  • Klarvær
  • 11 °C

Radioreklame

Radioreklame brukes hovedsaklig til to ting: Bygge opp kjennskap til en merkevare – et produkt, en butikk eller en tjeneste og utløse salg – enten ved at kunden oppsøker butikken eller responderer direkte ved å ringe, sende en SMS eller oppsøke en nettside.

Radioreklame er påtrengende. Mange medieeksperter anser derfor radioreklame som den ideelle plattform til å gi folk et budskap de ikke har bedt om å få. Mesteparten av det som kommer ut av høyttaleren blir hørt av lytteren – ikke nødvendigvis lagt merke til, men hørt. Og når du skal bygge en merkevare er det du som må finne frem til kundene. De finner ikke deg uten videre.

På radio får du eksponert og repetert reklamebudskapet ditt til potensielle kunder når de minst venter det – men kanskje også i en situasjon der de er spesielt mottakelige.

Kommersiell lokalradio er en fantastisk mediekanal. Mens øynene dine konkurrerer om flere annonsebudskap parallellt på både print og web, kommuniserer vi bare et budskap om gangen på radio. Reklameunngåelsen er lav, i følge flere omfattende undersøkelser. Radioreklame appellerer til lytternes fantasi og krever ikke samme oppmerksomhet som andre medier.

Radioreklame er også tett på innkjøpsøyeblikket, aktuell, god på å gjenoppfriske budskap og gir derfor stor effekt på kort tid. En annen fordel er at din reklame kommer raskt og effektivt ut til det lokale markedet – og ikke minst – du er alene om oppmerksomheten!

Radio Loland ønsker også å være en aktør for markedsføring av lokale butikker og foretak. Dessuten har vi spesialpriser på arrangementer. Du kan også bruke Radio Lolands nettside å annonsere på.

Vi utfordrer deg til å prøve en annonsekampanje hos oss. En kampanje hos oss blir muligens både mer effektiv og billigere enn du aner.

Husk en radioreklame kan du ikke bla forbi.

Ta kontakt i dag på tlf 381 39600 eller mail: post@radiololand.no